Praca
Pierwszą pracę znalazłam w call center, aż awansowałam na stanowisko kierownicze, co poza wyższą pensją też niosło za sobą więcej obowiązków, jak zarządzanie całym zespołem. Początkowo spotykałam się z trudnościami w komunikacji i współpracy w zespole, co często wpływało na jakość obsługi klientów. W artykule https://icomms.pl/15-prostych-sposobow-by-udoskonalic-komunikacje-w-zespolach/ przeczytałam o sposobach na udoskonalenie komunikacji w zespole i zdecydowałam się na wprowadzenie kilku zmian, jak regularne spotkania, gdzie omawiamy wyzwania i sukcesy oraz politykę otwartych drzwi, aby każdy mógł swobodnie zgłaszać swoje pomysły i problemy. Regularnie wysyłam pracowników na szkolenia z komunikacji organizowane przez iComms, co znacząco poprawiło ich umiejętność rozmów z klientami i współpracę w zespole. To jasno pokazuje, że z każdym problemem da się uporać.


  PRZEJDŹ NA FORUM